Pořadatel musí být dobrý manažer a organizátor

Nachystat takovou odbornou konferenci není jen tak. Není to totiž vůbec o tom, zda jste v daném oboru, v rámci kterého se setkání koná, profesionálem či začátečníkem, ale je to o Vašich manažerských a především organizačních dovednostech, které může mít klidně laik a začátečník v oboru mnohonásobně lepší, než zasloužilý vysokoškolský pedagog. Což se stává nezřídka, protože mnoho profesorů bývá tak zahleděno do svého bádání, že postupně ztrácejí orientaci v praktickém životě.

Záleží i na detailech

Takže, co všechno bude potřeba? Zásadní je v první řadě zajistit místo a čas konání, bez toho se neobejdete. Dále vytvořit harmonogram akce, rozeslat pozvánky, postarat se o propagaci a od přihlášených vystupujících si včas vyžádat jejich odborné příspěvky pro potřeby sestavení sborníku. Nesmíte zapomenout objednat občerstvení a domluvit stravování. A v neposlední řadě jsou důležité také materiály pro každého přihlášeného účastníka konference, které je nejlépe vložit do reklamní tašky s logem, názvem a datem konání konference, aby tak každému zůstala praktická pomůcka i památka na akci.