Propagace firem skrze reklamní hrnky je vhodný způsob, jak dát lidem na vědomí, že existujete, a že také něco nabízíte. To ale automaticky neznamená, že máte-li v ruce hrnek, máte vyhráno, hrnek je teprve tím prostředníkem, médiem, malířským plátnem, na které musíte něco obtisknout, abyste zaujali pozornost. V lidské přirozenosti je touha po kráse, harmonii a dokonalosti, a tu byste mohli na hrnku svým zákazníkům představit v neotřelé formě.
Barva hrnku – reklamní hrnky se prodávají v mnoha barvách, pamatujte na to, že barvy oslovují nejen děti, ale i dospělé, a chcete-li zapůsobit na určitou oblast lidského těla, volte barvy hrnků podle tělesných čaker – červená pro nohy a chodidla, životní vitalitu a podporu činnosti střev a imunitního systému, oranžová pro pohlavní orgány, žlutá pro oblast žaludku, sleziny a slinivky, pro zlepšení trávení a dobré nálady, zelená pro srdeční činnost a dobré mezilidské vztahy, modrá pro plíce, hlasivky a celkově pro posílení kreativity a fialová pro činnost mozku, myšlení a paměť.
Kontrastní potisk – velmi dobře vyzní potisk v kontrastních barvách, například zvolíte-li téma rudých růží, ty dobře vyniknou na bílém pozadí, žluté květy chryzantém na modrém hrnku nebo zelené borové jehličí na hrnku růžové barvy.
Motivy přírody jsou přirozené – i stavební firma, která buduje mostní konstrukce, silniční koridory nebo sportovní areály může potisk na hrncích pojmout velkoryse a doplnit firemní logo květinovými motivy nebo některými panoramatickými záběry krásné krajiny, do níž je začleněn rodinný dům, obloukový most či tenisové kurty. Výrobce automobilů může vůz rovněž umístit do atraktivní krajiny a přírodní motivy květin, stromů, travnatých luk, řek, jezer či hor mohou doplnit i výrobky spotřebního zboží – domácích spotřebičů, oděvů, obuvi, hraček či nábytku. Přírodní krásy vyvolávají v lidské duši příjemné pocity a ty mohou být nápomocné právě propagační činnosti.